Potřebujete, aby měl den více hodin?

Spousta práce, kampaně, prodeje a vy nic nestíháte?

Ať už podnikáte, jste manažer nebo vedoucí pracovník, tak se potýkáte se spoustou úkolů.

Valí se ze všech stran a nemají konec.

Proto je již standardem, najmout si asistentku.

Ať už do kanceláře na full time nebo virtuální (rozdíly si můžete přečíst v článku tady).

Udržet svůj život v rovnováze nemusí být jen nedosažitelný sen.

Asistentka může pomoct ušetřit spoustu času.

Naše práce mnohdy není vidět na první pohled, ale jsme tady a vytváříme podporu, kterou potřebuje každý úspěšný manager nebo majitel firmy.

Znáte to taky?

„Však to zabere „jen“ 15 minut. No a tohle „jen“ 30 minut: To zvládnu sám.“

Ale všechny tyto „jen“ ve výsledku udělají slušný balík času, který můžete věnovat svému businessu, rodině a také sobě.

S čím můžeme jako asistentky pomoct?

Těch činností je spousta, záleží, co aktuálně potřebujete.

  • Zákaznická péče a zpracování mailů?
  • Zorganizovat schůzky nebo naplánovat pracovní cestu?
  • Pomoc s fakturací, sociální sítě, na to vše si můžete někoho najmout.

Setkávám se s tím, že se někomu nechce platit za věci, které zvládne sám.

Ano, zvládne, ale klíčové je to, že nemusí.

Že ten čas můžete využít jinak a ve výsledku více vydělat.

Osobní asistence: víc než jen administrativa

Já osobně se velice soustředím i na osobní asistenci, protože i ta může velmi výrazně ušetřit čas.

Proto k administrativním činnostem nabízím možnost vyřízení různých osobních záležitostí, jako jsou třeba nákupy (ať už dárky nebo běžné věci do domácnosti).

Protože už jenom takové nákupy dárků jsou pro někoho velký stres.

Přitom si stačí říct nějaký mustr, dát si budget a poté odsouhlasit výběr.

Řekneme si, kam poslat, aby to bylo překvapení, v dnešní době už spousta e-shopů nabízí a profi zabalení dárků. To je přeci super.

Potřebujete koupit nové pneu, ale chcete udělat rešerše? Není problém.

Potřebujete zajistit opravu v bytě, ať už se jedná o zedníky nebo rozbitou sušičku?

Všechny tyto činnosti jsou časově náročné.

Pokud se potýkáte s tím, jak efektivně využívat svůj čas a zároveň udržovat rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, asistentka může být skvělým řešením.

1. Delegujte rutinní úkoly 

  • identifikujte úkoly, které vám zabírají hodně času a nevyžadují vaši osobní pozornost, odbornost nebo zásah.
  • tyto úkoly můžete předat asistentce, která se o ně s radostí postará a vy získáváte čas navíc

2. Plánování a organizace 

  • asistentka vám zorganizuje kalendář, naplánuje schůzky, vytřídí e-mail, tak, že ho nepoznáte (a hlavně se v něm vyznáte)
  • zkoordinuje pracovní i osobní události tak, že už na nic nezapomenete

3. Úkoly a priority 

  • s asistentkou si vytvoříte systém, podle kterého ví, co je priorita
  • zajistí tak, že se nejdříve zabýváte tím, co nejvíce potřebuje vaši pozornost

4. Připomínky, upozornění 

  • Rodičovská schůzka? Fotbalový trénink? Výročí? Nic vám už neunikne a budete za krále svého času.
  • A žena to jistě ocení.

5. Komunikace 

  • asistentka vyřídí e-maily a filtruje tak, aby vám předala pouze ty, které vyžadují vaši pozornost a chrání vás, před zbytečným vyrušováním
  • na rutinní dotazy může odpovídat i ona

6. Osobní úkoly

  • předejte zařizování na asistentu
  • nakoupí potřebné zboží a dárky, zařídí servis, udělá rešerše na cokoliv, zařídí opravu v době, pomůže zadat inzerci aj.

Pravidelně hodnoťte spolupráci se svojí asistentkou, komunikujte své potřeby, cíle a očekávání, protože jen tak spolu dosáhnete nejlepších výsledků.

Propojme se na FB nebo LI.

Ráda poznám každého z vás a neváhejte mi psát dotazy k tématům.

Bojíte se delegování nebo už máte svoji virtuální asistentku?

Podělte se do komentáře

Napsat komentář

Komentáře

Zatím žádné komentáře. Podělte se o svůj názor.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *